Dieta Dukana - oryginalna i sprawdzona dieta

Dieta Dukana - stworzona przez Pierra Dukana. Przeczytaj - Wypróbuj - Schudnij. Znana także jako dieta białkowa, dieta proteinowa. Każdy może spróbować jak działa dieta dukana.

Wpis

piątek, 30 grudnia 2011

Wegetarianie na diecie Dukana

Jak już doskonale wiemy dieta Dukana składa się z czterech faz. W pierwszej z nich, czyli fazie ataku dozwolone są wyłącznie białka. Z tego wynika, że typowe składniki potraw wegetarian, czyli chleb, orzechy itp. nie są dozwolone. Powstaje więc kluczowe pytanie: Jak stworzyć menu wegetariańskie w oparciu tylko i wyłącznie o składniki dopuszczane przez dietę dra Dukana? O wiele łatwiej mają tutaj wegetarianie, którzy nie odmawiają sobie ryb. W potrawach rybnych mogą znaleźć bardzo duże ilości niezbędnego białka. Dodatkowo owoce morza oraz inne skorupiaki oprócz samego białka stanowią także doskonałe urozmaicenie posiłków. Oprócz tego dieta dukana pozwala na spożywanie jaj oraz części nabiału, jeżeli dodamy do tego wędzonego łososia oraz ser możemy stworzyć dość ciekawe posiłki, które spokojnie wystarczą na fazę ataku w diecie dukana.
Całkiem inaczej ma się sprawa diety Dukana jeżeli chodzi o wegetarian, którzy nie jedzą nawet ryb. Tutaj na ratunek przychodzi nam taki przysmak jak tofu. Oprócz tego możliwe jest wspomaganie się wybranymi potrawami opartymi o soję. Wprawdzie niezbyt wiele tego będzie i w dłuższym okresie te posiłki mogą nam się znudzić, jednak lepsze to niż nic. Warto pamiętać podczas stosowania diety dukana, aby sprawdzać zawartość węglowodanyów w przygotowanych posiłkach. Pomimo, że dieta dukana dopuszcza wybrane składniki to nie wolno z nimi przsadzać. Dodatkowo na rynku spożywczym występuje prawdziwa mnogość wszelkiego rodzaju składników. Różni producenci używają do swoich produktów różnej ilości składników, dlatego też mleko wyprodukowane przez ednego z nich znacznie różni się od mleka pochodzącego od innego producenta. Sama dieta Dukana nie ma na celu bezwzględnej walki z wegetarianami i jak widać stworzenie realnego posiłku jest możliwe nawet w tym przypadku. Minusem jest jednak to, że gama składników potrzebnych do przyfotowania obiadu, czy śniadania znacznie się zawęża.

Szczegóły wpisu

Tagi:
Autor(ka):
4cameroon
Czas publikacji:
piątek, 30 grudnia 2011 21:32

Polecane wpisy

Komentarze

Dodaj komentarz

  • darialorek napisał(a) komentarz datowany na 2013/05/05 17:12:25:

    ___________________________________________________________________________
    ZOBACZ TAKŻE: NISKIE WĘGLOWODANY. (NEWS)
    Niezbędna, kreatywna energia.

    WĘGLOWODANY. TZW. NISKIE WĘGLOWODANY. IG TO BŁĘDY. *****
    BH.40.
    a._: www.myspace.com/441640023/blog/544238933

    ARTYKUŁ BH.305.
    1._: www.instytutirl.com.pl/index3.php
    2._: diety.pozmu.net/forum/viewtopic.php?t=220
    3._: www.powitaminy.pl/artykuly/nowy_chleb.php

    Biologia, medycyna.
    BH.40./ + inne artykuły wg kolejności.

    ___________________________________________________________________________

Dodaj komentarz

Kanał informacyjny